W hurtowni AWGifts staramy się sprawdzić produkty przed wysyłką, jednak większość kontroli jakości wykonuj a nasi dostawcy. Ze względu na charakter sprzedawanych przez nas produktów, niektóre z nich mogą ulec uszkodzeniu w transporcie. Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony lub wadliwy, dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem szybko i zgodnie z warunkami określonymi na tej stronie.
Należy pamiętać, że hurtownia AWGifts nie oferuje pieniężnej / niepieniężnej rekompensaty (w postaci towarów lub usług) za utratę potencjalnej sprzedaży z powodu dostarczenia uszkodzonych / wadliwych / niewłaściwych produktów lub opóźnień w dostawie. Ze względów bezpieczeństwa i higieny nie przyjmujemy zwrotów kolczyków, chyba że są nieotwarte, w oryginalnym opakowaniu i nigdy nie były używane.
Polityka sprzedaży lub zwrotu/wymiany:
Ancient Wisdom s. r. o. nie oferuje żadnej polityki „sprzedaży lub zwrotu” ani „wymiany”.
1. Produkt(y) uszkodzony / wadliwy przy odbiorze
Prosimy o poinformowanie nas o wszelkich uszkodzeniach / brakujących elementach / wadliwych elementach w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Jeśli przedmiot zostanie uszkodzony po otrzymaniu, prosimy o kontakt telefoniczny, e-mail lub czat online, aby zgłosić problem. Prosimy o podanie numeru faktury i kodu produktu uszkodzonego.
W większości przypadków:
- Poprosimy o przesłanie zdjęcia produktu (w tym kodu produktu i numeru faktury) na adres biuro@awgifts.pl
- Nie poprosimy o zwrot produktu(ów). Wartość uszkodzonego produktu lub różnicy w przypadku obniżenia ceny zostanie dodana do kredytu na koncie klienta w AWGifts.
Czasami możemy poprosić o zwrot produktu(ów). W takich przypadkach dostarczymy Ci kopię Formularza zwrotów do wypełnienia oraz dalsze instrukcje dotyczące zwrotu rzeczy, które zależą od wartości / wielkości zwrotu.
Uwaga: za uszkodzone / wadliwe produkty zaoferowany zostanie kredyt zamiast zwrotu pieniędzy lub wymiany. Z reguły nie wysyłamy not kredytowych.
2. Brakuje pozycji w zamówieniu
Jeśli w zamówieniu brakuje produktu i nie jest on oznaczony jako „brak na stanie” na fakturze, prosimy o kontakt telefoniczny, e-mail lub czat online, podając numer faktury i kod produktu. Prosimy o zgłaszanie brakujących produktów w ciągu 3 dni roboczych od daty dostawy zamówienia. Doładujemy Twoje konto wartością brakujących produktów.
Uwaga: za brakujące produkty zaoferowany zostanie kredyt zamiast zwrotu pieniędzy lub wymiany. Z reguły nie wysyłamy not kredytowych.
3. Produkty wysłane przez pomyłkę przez Hurtownię AWGifts
Jeśli otrzymałeś produkty, których nie zamówiłeś, poinformuj nas o tym jak najszybciej. W większości przypadków będziemy mogli odebrać produkt(y). Jeśli zostałeś obciążony kosztami za produkty wysłane przez pomyłkę, dokonamy zwrotu pieniędzy za te produkty na Twoje saldo.
4. Produkty zamówione przez Kupującego omyłkowo
Jeśli zamówiłeś produkt przez pomyłkę lub zbyt wiele produktów i chcesz je zwrócić skontaktuj się z nami poprzez email w ciągu 3 dni roboczych od daty dostawy zamówienia. Podaj numer faktury, kod produktu oraz ilość, która chcesz zwrócić. Nastepnie wyślij produkty na adres:
Ancient Wisdom s.r.o., CTPark Trnava,
Prílohy 57, 919 26 Zavar, Słowacja
Możemy także przysłać naszego kuriera, wartośc zwrotu za produkty zostanie wtedy pomniejszona o koszt odbioru produktów.
Towary muszą zostać zwrócone nieuszkodzone i nieotwarte. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przez Ciebie towaru dodamy kredyt na Twoje konto w AWGifts. Oryginalny koszt dostawy zostanie odjęty od kwoty zwrotu.