AWGifts Polska

Aromaterapia - Niebiańska Łaźnia - Kadzidełka - Świeczki

Twoja Ulubiona Hurtownia Upominków
t: 0124 458 233

Polityka zwrotów

W hurtowni AWGifts staramy się  sprawdzić produkty przed wysyłką, jednak większość kontroli jakości wykonuja nasi  dostawcy. Ze względu na charakter sprzedawanych przez nas produktów niektóre z tych produktów mogą ulec uszkodzeniu w transporcie. Jeśli otrzymasz produkt uszkodzony lub wadliwy,  dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem szybko i zgodnie z warunkami określonymi na tej stronie.

Należy pamiętać, że hurtownia AWGifts nie oferuje pieniężnej / niepieniężnej rekompensaty (w postaci towarów lub usług) za utratę potencjalnej sprzedaży z powodu dostarczenia uszkodzonych / wadliwych / niewłaściwych produktów lub opóźnień w dostawie. Ze względów bezpieczeństwa i higieny nie przyjmujemy zwrotów kolczyków, chyba że są nieotwarte, w oryginalnym opakowaniu i nigdy nie były używane. 


1. Produkt(y) uszkodzony / wadliwy przy odbiorze.

Prosimy o poinformowanie nas o wszelkich uszkodzeniach / brakujących elementach / wadliwych elementach w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Jeśli przedmiot zostanie uszkodzony po otrzymaniu, prosimy o kontakt telefoniczny, e-mail lub czat online, aby zgłosić problem. Prosimy o podanie numeru  faktury i kodu produktu uszkodzonego.

W większości przypadków:

- Poprosimy o przesłanie zdjęcia produktu  (w tym kodu produktu i numeru faktury) na adres [email protected]

- Nie poprosimy o zwrot produktu(ów). Wartość uszkodzonego produktu zostanie dodana do kredytu na koncie klienta w AWGifts.  

Czasami możemy poprosić o zwrot produktu(ów). W takich przypadkach dostarczymy Ci kopię Formularza zwrotów do wypełnienia oraz dalsze instrukcje dotyczące zwrotu rzeczy, które zależą od wartości / wielkości zwrotu.

Uwaga: za uszkodzone / wadliwe produkty zaoferowany zostanie kredyt zamiast zwrotu pieniędzy lub wymiany. Z reguły nie wysyłamy not kredytowych.


2. Brakuje pozycji w zamówieniu.

Jeśli w zamówieniu brakuje produktu i nie jest on oznaczony jako „brak na stanie” na fakturze, prosimy o kontakt telefoniczny, e-mail lub czat online, podając numer faktury i kod produktu. Prosimy o zgłaszanie brakujących produktów w ciągu 3 dni roboczych od daty dostawy zamówienia. Doładujemy Twoje konto wartością brakujących produktów.

Uwaga: za brakujące produkty  zaoferowany zostanie kredyt zamiast zwrotu pieniędzy lub wymiany. Z reguły nie wysyłamy not kredytowych.


3. Produkty wysłane przez pomyłkę przez Hurtownia AWGifts

Jeśli otrzymałeś produkty, których nie zamówiłeś; poinformuj nas o tym jak najszybciej. W większości przypadków będziemy mogli odebrać produkt(y). Jeśli zostałeś obciążony kosztami za produkty wysłane przez pomyłkę, dokonamy zwrotu pieniędzy za te produkty na Twoje konto.


4. Produkty zamówione przez Kupującego omyłkowo.

Jeśli zamówiłeś produkt przez pomyłkę lub zbyt wiele produktów i chcesz je zwrócić skontaktuj się z nami  poprzez email w ciągu 3 dni roboczych od daty dostawy zamówienia .  Podaj numer faktury, kod produktu oraz ilość, która chcesz zwrócić. Nastepnie wyślij produkty na adres:

 Ancient Wisdom s. r. o

Zavarská 7924/10G

917-01 Trnava, Słowacja

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przez Ciebie towaru dodamy kredyt na twoje konto w AWGifts. Możemy także przysłać naszego kuriera, wartośc zwrotu za produkty zostanie wtedy pomniejszona o koszt odbioru produktów.